Må vist revurdere min opfattelse...

Efter selv at have stået i et virvar af tankemylder og ikke vide, hvor jeg skulle gribe og gøre, så greb jeg telefonen og kontaktede min veninde, jeg ikke har set i lang tid, der, ligesom jeg, er clairvoyant rådgiver.

Det gik lige pludselig op for mig, hvorfor jeg måske skulle arbejde som clairvoyant rådgiver igen, for jeg ved jo selv, hvor svært det kan være, når man er kørt fast i en situation eller et tankemønster, og man har brug for én person til at bekræfte at man er på rette vej... Altså en person, der ser klart for én.

Jeg har dog ikke fået talt med hende endnu, og jeg har også selv kommet frem til en masse og har virkelig mærket efter i krop og sind, men tvivlen om jeg nu gør det rigtige fylder mit hoved, for det har jeg altid været bange for. At være bange for at lave fejl er vel et af de meget store temaer i mit liv, og det mærker jeg jo så tydeligt lige nu, men det er også rart, at jeg selv er kommet frem til en beslutning...

Og måske er det ikke clairvoyant rådgiver, jeg skal kalde det, men clairvoyant sparring.... eller noget i den stil, for når jeg tænker på, at gå til en rådgiver, så er det en person, der ved bedre end jeg, og det er ikke ligeværdigt, og der vil ikke være en balance i kommunikationen.

Hmmm... smiler lidt for mig selv, for jeg har længe sagt, at jeg ikke ville lave clairvoyancer mere, men når jeg så har lavet én, hvor vi måske også har haft en samtale lige bagefter, som faktisk ikke var planlagt, så har det været en god oplevelse, og jeg har følt, at jeg gjorde en forskel.

Når jeg så får respons på mine clairvoyancer, og ser personen igen, og ser at personen har fået gnist i øjnene igen, så bliver jeg så glad. Og jeg ved jo, at jeg er god til det. Det kommer så nemt til mig.

Så måske har jeg bare haft modstand på titlen clairvoyant rådgiver og det at stå og lave en demonstration på en messe.

Hvis jeg finder min helt egen måde at gøre det på, og mærker efter i hjertet om det nu er rigtigt, og jeg føler, at jeg gør en forskel, så er det samtidig en god måde at tjene ekstra penge til mig og mine drenge, så vi kan få de oplevelser, som jeg har lyst til at give dem og mig.

Jeg skal lige tænke lidt mere over det, for det er nok en god måde at tjene lidt ekstra, fordi jeg selv kan vælge, hvornår jeg laver det. Det giver mig en fleksibilitet, og det er vist mit mellemnavn!

Jeg har tidligere sagt, at jeg hellere ville lære andre at mærke selv, men måske kan disse to ting kombineres?! Det skal jeg da lige have tænkt over...

Det er jo ikke nye tanker, men det her er vel bare nyt, at jeg skriver det ned, og får en slags aha-oplevelse af at skrive. Så at skrive er også en proces for mig.

Og hvis hensigten er at tjene ekstra penge til oplevelser til mig og mine drenge, og samtidig hjælper andre, der endnu ikke kan mærke sig selv, så er det måske en god ordning!

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Jeg slipper familiekontrakterne...

Jeg vil turde stå i min kraft og blive elsket

Afhængig af koldskål?