Frem og tilbage, igen og igen...

Tankerne.... der bare fylder hovedet uden at der sker en egentlig tænkning. Altså en tomgangstænkning. Jeg er ved at finde ud af, at jeg ikke kan tænke mig til tingene, for så får jeg truffet nogle valg, der måske ikke er de bedste eller de mest optimale for mig....

Men når jeg føler mig presset, så er mit mønster at begynde at finde en løsning ved at bruge hovedet, og samtidig så ved jeg godt, at jeg skal bruge hjertet, og så drøner beslutningen mellem hjerte og hjerne og jeg tør ikke træffe en beslutning.

Jeg er bange for at træffe den forkerte beslutning igen - altså tvivler jeg endnu engang på min dømmekraft.

I dag har jeg brugt dagen til at kontakte alt, hvad jeg kunne - advokatvagten, retten i Holbæk, banken og mennesker omkring mig for at finde en afklaring på det med min bil.

Jeg følte en stor afklaring lige indtil jeg fik et afslag som noget af det sidste.

Men igen bliver jeg i tvivl. For bliver jeg bare i min comfortzone og er bange for forandringer eller er det reelt, det behov for at blive, hvor jeg er, fordi jeg holder af stedet, det netværk af skønne kvinder, jeg har fået heroppe og mine drenge er så glad for deres skole, og jeg tænkte her den anden dag, at jeg ikke finder en skole, som den til mine drenge, og jeg var ovenud lykkelig for, at de gik der, hvor der er plads til at være sig selv, og hvor kreativiteten er i højsæde.

Uden en bil heroppe er jeg lidt på røven, fordi jeg bor så langt ude... Min bil er min frihed - sådan har jeg altid set det...

Så tænker jeg for og imod. Skal jeg sælge bilen og flytte til Roskilde, eller skal jeg sælge bilen og blive med alt det besvær, der er ved det, og hvad indebærer det, og så er jeg for alvor fanget heroppe.

Har jeg i virkeligheden brug for at komme til Roskilde? Jeg aner ikke, hvad der er til mit eget bedste.

Nogle forstår ikke, hvorfor jeg gør som jeg gør... og kommentarerne er, hvorfor jeg overhovedet vil blive heroppe.

Men her er tid til livet, skønne veninder, naturen som jeg ikke vil undvære og en skole, jeg måske ikke finder magen til - det kan jeg jo selvfølgelig ikke vide.

Og jeg orker ikke bøvlet med at skulle flytte og alt det praktiske. Jeg er faktisk rigtig glad for at bo her, hvor jeg bor... men altså... hvad gør en klog, og hvad gør jeg?


Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Jeg slipper familiekontrakterne...

Jeg vil turde stå i min kraft og blive elsket

Afhængig af koldskål?