Føler mig kraftfuld og feminin...

Meget er sket på det sidste. En rutschebanetur af følelser, der er strømmet igennem mig. Dybt forankrede følelser, der er bragt til overfladen, op i lyset, hvor dæmonien er blevet taget ud af dem. Det har været pinefuldt, og samtidig vidste jeg, at det var godt for mig.

De sidste par uger har jeg gået herhjemme, og har ikke haft brug for særlig meget social kontakt, fordi jeg bearbejdede, og gav mig selv den omsorg, som jeg igen havde brug for, men som jeg ikke fik dengang, jeg var barn. Jævnligt har jeg set mig i spejlet, og jeg har haft oplevelsen af at se, hvor meget jeg er begyndt at stråle, og hvor meget overskud og livskraft der er kommet frem. Jeg er virkelig glad indeni, og føler mig kraftfuld. Så skøn følelse...

Fokus er kommet på mine drenge, som har oplevet en mor, der har meget overskud og er nærværende. En mor, der forsøger sig udi køkkenets kunst såsom at bage kanelsnegle, selvom det ikke er prøvet før. For første gang i rigtig lang tid føler jeg mig som en god mor.

Min ældste søn har fødselsdag i morgen, og jeg har køleskabet fyldt med cola, og jeg har hjemmebagt chokoladekage og så de nybagte kanelsnegle, jeg kunne gå ombord i. Det ville jeg have gjort for bare en uge siden, for jeg har virkelig haft hang til søde sager og rigtig meget cola, men det er som om, jeg ikke behøver de søde sager, og det er underligt, at jeg slet ikke har rørt det, når det nu er tilgængeligt, men lysten er helt forsvundet. Kroppen behøver det ikke længere - eller er det følelserne og det tomme hul i maven?! Og det glæder mig rigtig meget...

Noget er der sket med skift af navn, og det er selvfølgelig ikke kun skiftet af navn, der gør forskellen, men også bare tankerne bag navneskiftet. Men energien i navnet har en betydning, tror jeg... selvom jeg ikke har troet så meget på det tidligere. Jeg føler min energi meget lettere og mere ubesværet.

Jeg føler mig også langt mere feminin, og har lyst til at klæde mig helt anderledes. Har ikke meget lyst til bukser lige pt., for kjoler og accessories er lige noget for mig nu... Også her er der sket noget, for tidligere har jeg stort set kun gået i bukser.

Alt i alt er jeg bare på vej i rigtig retning. Det har jeg nu været meget længe, men nu føler jeg, at tingene i mit liv virkelig vender, så jeg får overskud, og jeg føler faktisk lykke, og føler, at jeg ser ud igennem de lyserøde briller, jeg har, når jeg har det godt! Det bobler af livsglæde i maven, og forventningsfuldhed fylder mit sind...

Skønt at være kommet hertil!!!! I really do love my life... <3


Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Jeg slipper familiekontrakterne...

Jeg vil turde stå i min kraft og blive elsket

Afhængig af koldskål?