Når ting kommer for let...

Når tingene kommer for let til mig, så tror jeg ikke på, at jeg har fat i det rigtige, for hele mit liv har jeg skulle kæmpe for det, jeg ville have. Eller det er i hvert fald det, jeg har oplevet det som, og jeg har altid tænkt, at for at få nogle gode ting, så måtte jeg kæmpe for det....

Så når jeg står som clairvoyant medie, og har en afdødekontakt, har jeg tidligere følt, at jeg blev drænet for energi, fordi jeg har brugt så meget energi på at få oplysninger om vedkommende. På et weekendkursus for noget tid siden fandt jeg ud af, at jeg faktisk ret let får informationerne, men jeg troede ikke på, at det var sandt, fordi det kom så let til mig. Noget jeg fandt helt befriende, men også noget, som jeg skal vænne mig til.

Det samme gælder i parforhold, er jeg ved at finde ud af. For når min partner forstår mig og bare gør alle de rigtige ting, så tænker jeg, at det er for godt til at være sandt. En negativ tanke egentlig og en mistro, som jeg ikke har lyst til at have med mig, men det kommer af de erfaringer, jeg har med mig i rygsækken, hvor svigt og mistillid har fyldt en del.

Tanker om, at han ikke viser sit sande jeg eller ikke tør at sige fra overfor mig, fylder i mit hoved, men når jeg så konfronterer ham med det, så er det slet ikke sådan, det forholder sig. Så jeg bygger altså nogle forestillinger op i mit hoved, som ikke er sande, fordi jeg ikke forstår det, og fordi det hele kommer så let.

Når jeg bliver elsket ubetinget, så har jeg svært ved at finde ud af det, for det er for let til mig. Jeg er jo vant til, at mit liv er en ekstremsport, som jeg har skrevet om tidligere. Jeg er vant til at begå mig i svigt og andet, for der kender jeg til at navigere, da det er sådan, jeg har overlevet alle disse år.

Men jeg VIL gerne have et forhold, hvor jeg ikke skal kæmpe, og hvor der ikke skal være de store udfordringer, og det stiller nogle krav til mig, da der dukker en masse spøgelser op fra fortiden. De uhensigtsmæssige mønstre, der ligger i mig, som jeg skal have kigget på og luget ud i, så de ikke popper op i tide og utide.

Jeg er på vej, og jeg øver mig hver dag på at slippe de uhensigtsmæssige mønstre, og så er det så skønt, at jeg har en mand ved min side, der kan hjælpe mig med at se dem.



Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Jeg slipper familiekontrakterne...

Jeg vil turde stå i min kraft og blive elsket

Afhængig af koldskål?