Rig på erfaringer...

Penge kan skabe
Både godt og skidt
Lykke
Glæde
Sorg
Diskussioner
Magt
Forvride hjerner
Forblænde

Jeg blev forblændet
ikke af penge
men af tanken om penge
for jeg troede
at jeg ikke kunne klare mig uden
en andens penge

Afhængighed blev resultatet
så jeg heldigvis til sidst
efter mange diskussioner
nytteløse
opslidende

Presset til det yderste
så jeg, at mit behov ikke var penge
men fred
for al det negative
det medbragte
Diskussionerne
Skænderierne

Jeg tog ansvaret for mit eget behov
uforudsigeligt
overraskende
men sikke en lettelse
og hvor følte jeg mig dog fri
uafhængig og
stærk

Jeg kan klare mig selv!!!
nu også økonomisk
er ikke rig på penge
men på erfaringer
men rig nok og jeg ved
at alt jeg har behov for
kommer til mig







Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Jeg slipper familiekontrakterne...

Jeg vil turde stå i min kraft og blive elsket

Afhængig af koldskål?