Behov for økonomisk stabilitet...

I onsdags var jeg til øveaften på Akademi for Åndsvidenskab, hvor jeg har taget en uddannelse til kommunikationsterapeut, og i den proces jeg havde oppe, blev jeg spurgt om jeg havde behov for økonomisk stabilitet i mit liv, som det ser ud lige nu.... og jeg misforstod vist lige processen, så til at starte med sagde jeg nej, da jeg ikke mente, at det havde noget med selve den situation, jeg havde oppe at gøre, men jeg blev spurgt igen, og jeg ved godt, at jeg har behov for økonomisk stabilitet i mit liv, så jeg ikke så hurtigt kommer ud af balance.

Jeg har tænkt meget på det siden hen, for hvis jeg har behovet for økonomisk stabilitet, så må jeg jo også gøre noget for at få det, så jeg er gået i tænkeboks for at finde ud af, hvad jeg kan gøre.

Budgettet blev rettet lidt til, og jeg fandt ud af, at jeg faktisk kun har brug for ekstra 2000-4000 kr., så jeg ikke behøvede at tage SU-lån mere og der vil være plads til, at jeg kunne betale flere uforudsete udgifter. Det vil være superrart at komme dertil, og det virker jo meget overkommeligt. Og det er de uforudsete udgifter, der kan få økonomien til at halte lidt.... og det er her, jeg skal sætte ind!

I de sidste 7 år, har jeg haft en drøm om at starte op som selvstændig, men har ikke helt kunnet finde ud af med hvad, da jeg har flere ting, som jeg godt kan lide at lave. Jeg har flere gange forsøgt at få gang i det at lave clairvoyant rådgivning, da det er én af de uddannelser, jeg har med mig i bagagen, men jeg har hele tiden haft svært ved at komme ordentligt i gang med det. Har overbevist mig selv om, at det ikke gavner nogen, at jeg skal give dem svar, så de ikke behøver at mærke efter.

Tankerne har også været, at jeg kunne kombinere min terapeutuddannelse med mine clairvoyante evner på en eller anden måde, men jeg har også her haft svært ved at finde ud af, hvordan jeg skulle gribe det an, for jeg ville skulle opfinde mit eget, og jeg fandt mange undskyldninger for egentlig ikke at komme i gang.

Derudover maler jeg, og mange mennesker omkring mig mener, at jeg kan sælge mine malerier, og jeg har solgt et par stykker, men heller ikke her har jeg rigtig givet mig selv 100%.

Overskuddet har så heller ikke været der, da jeg har været igennem skilsmisse, sygemelding med stress og meget andet, men behovet for at arbejde for mig selv har været der hele vejen igennem, da det er ting jeg brænder for inderst inde.

Da jeg valgte at skulle studere til lærer, var en af tankerne også, at der ville være tid til at kunne køre mit eget op ved siden af, og jeg mærker her på andet år, at der er langt mere tid til at kunne gøre noget.

Det er ved at gå op for mig, hvad det er, der blokerer. Jeg har ikke følt, at jeg var så meget værd, så jeg regnede ikke med, at nogen ville give penge for det, jeg kan - og så er det jo selvfølgelig heller ikke lykkedes. Det er tankens kraft, der arbejder her... Negative forventninger skaber ikke positive resultater.

Den anden nat drømte jeg, at jeg sad til en lønforhandling til et job, og jeg fortalte mit lønkrav, som jeg mente, at jeg var værd, og jeg kunne se på dem, jeg havde mødet med, at de sank engang og slet ikke kunne forstå, hvorfor jeg kunne sætte kravet så højt, for de havde ikke troet, at jeg kunne så meget. Da jeg så begyndte at forklare dem, hvad det var, jeg havde foretaget mig og hvad jeg havde lavet i mine tidligere jobs, sad de måbende og kunne godt se, at jeg var meget erfaren og at jeg kunne en masse og dermed var pengene værd.

Så jeg er i gang med at finde ud af, at jeg er meget værd, og at jeg skal turde at vise det! For det er måden at komme i gang med at sælge mig selv på...

I november sidste år fik jeg en trance-sitting af et engelsk medie, og her fik jeg også at vide, at jeg ville blive presset økonomisk indtil jeg begyndte at tage betaling for det, jeg kunne, og jeg grinte dengang, for jeg har haft svært ved at tage penge for det, jeg har lavet. Og jeg fik også at vide, at de fra den åndelige side gerne så, at jeg blev ved med at være kommunikator for dem.

Men tiden er vist inde til, at jeg kommer i gang, så nu har jeg fået nyt domæne, da jeg har fået nyt navn, og en ny hjemmeside skal til at laves, så jeg kan komme i omdrejninger. Og faktisk er folk helt spontant begyndt at kontakte mig og efterspørger det, jeg kan... Så jeg har besluttet mig for, at jeg vil gå ind i det med krum hals...

Så kan jeg starte et sted og se, hvad der sker, og så kan tingene få lov til at udvikle sig henad vejen! Jeg behøver ikke at have den helt forkromede plan fra start, men jeg kunne starte med det, jeg ved, jeg kan...

Så jeg kan få den økonomiske stabilitet, som jeg har behov for....

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Jeg slipper familiekontrakterne...

Jeg vil turde stå i min kraft og blive elsket

Afhængig af koldskål?