Min udstråling smitter....

Øjnene afslører min sindstilstand, og det samme gør min holdning og min attitude mod omverdenen. Min ryg er blevet rank, min øjne stråler som små sole og jeg smiler generelt bare mere. Jeg har det bare rigtig godt!

Nu skal det også lige nævnes, at jeg jo som jeg før har nævnt i andre blogs, er flyttet og har oplevelsen af, at jeg ikke skal overleve mere, men nu skal jeg leve mit liv. Og det holder altså stik. Livet er ikke en kamp for mig længere, og så er jeg jo nok lidt forelsket, og det sætter også sine spor, og de bobler der er i mig, viser sig i min udstråling!

Det føles rart, når jeg mærker, at jeg stråler. Jeg føler det som om, der er et helt andet skær, når jeg ser ud af øjnene. Alting er bare skønnere, og de ting der normalt kan være svære at håndtere, er måske ikke så svære mere.

På det seneste har jeg været opmærksom på, at folk kigger på mig og smiler. Nogle siger endda hej, eller det er der faktisk ret mange, der gør. Og det kommer bag på mig, for jeg er ikke vant til al den venlighed. Selv de sejeste unge fyre nikker endda, og smiler til mig. Det føles fantastisk!

Mange tror, at jeg har fået ny frisure eller ændret et eller andet på mit udseende, men det har jeg faktisk slet ikke. Det er min udstråling, der er anderledes. Sjovt at tænke på, synes jeg.

I dag, da jeg gik ned til centret, tænkte jeg over, hvad det er, der gør, at andre lægger mærke til mig, og siger hej. Jeg blev enig med mig selv om, at det er den glæde, lykke og det selvværd jeg udstråler, og det smitter andre, og jeg får så glæden af at se deres glade ansigter.

Tænk engang, hvad det kan sætte i gang af ringe i vandet! Wauw!

Jeg elsker at stråle!!!!!!!!!


Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Jeg slipper familiekontrakterne...

Jeg vil turde stå i min kraft og blive elsket

Afhængig af koldskål?