En vild drøm - eller var det?

Vågnede med en oplevelse af, at min krop var helt anderledes end den var, da jeg lagde mig på puden i går aftes.

I nat har jeg oplevet en vild ting, en drøm... og jeg er ikke engang sikker på, at det var en drøm, for jeg kunne mærke alt det, der skete, på min krop, og kan det fortsat her, hvor jeg skriver nu.

Mærkeligt nok skulle jeg i drømmen sove ved siden af min eks-svigermor efter at have snakket en del med hende, og jeg kan ikke falde i søvn, men siger ingenting. Hun vender sig pludseligt om imod mig, og siger at hun kan mærke, at jeg tænker vildt, og ja... hun havde ret. Jeg kunne ikke falde i søvn og har haft svært ved det længe, fordi tankerne bare fylder for meget.

Vi står op, og vi går hen til hendes nyerhvervede krystalkugle, som hun er begyndt at arbejde med, men indtil i nat kun på sig selv. Hun lægger hånden på den krystalkugle, og rækker den anden hånd ud mod mig. Jeg tøver ikke med at tage den. Det er som om min hånd bliver ført imod hendes, og da vi har holdt hinanden i hånden sådan i et par minutter siger hun, at hun kan se og mærke, at der er nogen der forfølger mig.

Det hele går så stærkt, og pludselig mærker jeg en vild ting i min krop, som jeg aldrig har mærket før. Jeg er blevet healet rigtig mange gange, men det her overgår alt, jeg har prøvet før. Svært at beskrive med ord, men det føltes som om, at noget blevet skrællet af mig. Min krop blev lige scannet, og det overflødige blev fjernet.   En slags vakuum og der hvor healingen var nået til føltes som om, at kroppen lige hævede op, men det hele gik meget hurtigt... og da scanningen eller hvad jeg kan kalde det, var overstået, så skyndte hun sig over til mig og bad om hjælp til at få rubiner i mit solar plexus. Der blev hældt rubiner i store mængder i mit solar plexus... og jeg fyldtes med en fred i kroppen.

Jeg blev rejst op, og var rigtig dårlig. Kvalme og svimmelhed, og jeg følte, at jeg pludselig så helt anderledes ud. Jeg måtte på toilettet for at komme af med alle affaldsstofferne og få lidt vand....

Og der vågnede jeg så... og kiggede på klokken der kun var 6 om morgenen. Alle de andre dage har jeg sovet til kl. 9 og 10, og jeg kunne ikke lade være med at tænde computeren for at finde ud af, hvad rubiner har af egenskaber, for hvorfor skulle jeg ellers have det med?

Og det første jeg slog op om rubiner var (på netspirit.dk):

Rubinens røde farve har altid været symbol på Solens uindskrænkede herskermagt. Den røde Rubin er blevet tillagt al jordisk magt - også magten til at beskytte sin ejer og bærer mod alt ondt. Rød Rubin åbner, healer og styrker rod- og hjertecentret. Den vil hjælpe dig med at gøre op med faderfigurer, autoritetstro og den kan styrke dit selvværd. Den giver jordforbindelse og den vil kunne bringe dig stor styrke. Den styrke man får, når ens selvværd vokser. 
Rubinen kan du også anvende ved træthed, da den styrker hjerte og kredsløb, vil den give energi til hele kroppen og derved også opløse blokeringer, såvel fysiske som psykiske.

Den vil absorere alt, og styrke dig, så du bliver i stand til at tage alt op til overfladen og kigge på det. Hvis du mediterer på Rubinen kan du heale på din fortid, det som gør ondt, fordi den vil minde dig om, at det er her og nu du lever, og her og nu du bør tage skridtet videre fra. Rubinen giver stærke drømmesymboler, hvis du arbejder med den om natten, f.eks. lægger den under din hovedpude. Den røde rubin har en del tilfælles med den røde granat, de støtter og bekræfter vores fundament-identitet og giver os tro på os selv. Granaten tager os med ned i mørket, og rubinen er mere en hjertesten, - den forsøger at nå ind til glæden i os!




Jeg må indrømme, at jeg blev overrasket over det, jeg her læste, for det var også sådan, at jeg havde følt det.... at jeg blev fyldt op der, hvor alting har gjort rigtig ondt, og nu behøver jeg ikke, at være så ked og ikke tro nok på mig selv...

Hvor er det vildt! Jeg er næsten sikker på, at det ikke var en drøm... det skete bare på det tidspunkt, hvor jeg slapper allermest af, og hvor den åndelige verden kan arbejde bedst!

TAK <3

Kommentarer

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Jeg slipper familiekontrakterne...

Jeg vil turde stå i min kraft og blive elsket

Afhængig af koldskål?