Bare det kommer fra hjertet...

For nylig har jeg sat et forløb op, hvor folk kan komme og lære at stole på deres egne fornemmelser, og det er første gang, jeg laver et decideret forløb. Jeg har kombineret nogle clairvoyante øvelser med øvelser, jeg selv har prøvet på egen krop. Noget som jeg egentlig selv er meget simpelt og ikke noget særligt.

Jeg har en del erfaringer fra mit eget liv, og alle de ting, jeg har prøvet, som jeg også kan drage nytte af, og jeg er ikke bange for at dele af mig selv - også de "mindre kønne" sider.

I går aftes sad jeg sammen med 6 skønne kvinder på mit forløb, og de spurgte, om jeg ikke lavede en 2'er, fordi de synes, at de fik så meget ud af det. Jeg har tænkt igennem forløbet, at jeg ikke synes, at jeg gav noget særligt eller særlig meget, men jeg kan høre, at det har gjort indtryk på dem, de øvelser, jeg har præsenteret dem for.

Og jeg kan jo også se, at de øvelser, der måske ikke er gået helt som forventet, eller som måske ikke har været så spændende for dem, har de lært noget af. Eller noget om dem selv. De har lært at mærke efter i dem selv, for at finde ud af, at det ikke er noget for dem, og det er også læring, som jeg ser det.

Jeg er bare glad for, at de mærker efter i dem selv... Det er min hovedpointe med mine forløb. Min sandhed er ikke bedre end andres sandhed, men jeg har bare kommet frem til noget i mit liv, som måske kan bruges til at andre kan lære at mærke deres sandhed. 

Og jeg lærer måske i virkeligheden mest, når jeg selv står som underviser. Jeg har fundet ud af, at det jeg giver ud af, selvom jeg ikke selv synes, at det er noget særligt, måske kan have stor betydning for et andet menneske. Så jeg skal ikke selv dømme mig selv ude fra start, for jeg ved jo aldrig, hvad det er folk kan bruge.

Derimod skal jeg bare dele ud af mig selv, og det jeg har at bidrage med, og når det kommer helt fra hjertet, så sker der alligevel noget, for dem der er modtagere.

Så min lærdom var, at det, jeg giver, er mere end rigeligt, og at jeg i virkeligheden er ALT for hård dommer over mig selv... Så jeg er bare glad for, at jeg endelig kom i gang med det forløb, som jeg har drømt om længe.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Jeg slipper familiekontrakterne...

Jeg vil turde stå i min kraft og blive elsket

Afhængig af koldskål?