Det skal være legende let...

Længe har jeg gået rundt om mig selv og været lidt rastløs, for jeg har ikke kunnet finde ud af, hvad meningen med mit liv er. At finde det, jeg virkelig brænder for, har været en gåde for mig. Jeg har oplevet spæde glimt af det, som jeg gerne vil, og jeg har forsøgt mig udi kunsten at starte op selvstændigt med det, jeg troede, var noget, jeg brændte for, for derefter at finde ud af, at det ikke helt var det, jeg ville.

Da jeg startede på clairvoyanceuddannelsen følte jeg, at jeg havde fundet min rette hylde. Endelig mærkede jeg, at her hørte jeg hjemme. Jeg ville så gerne starte op og arbejde som clairvoyant, og jeg fik også lavet en fin hjemmeside, men jeg brændte ikke 100% for det, og hver gang jeg skulle lave en clairvoyance, har jeg følt det lidt forkert. Jeg følte, at jeg skulle hive mig selv op ved hårrødderne, når det skulle gøres. Det kan der selvfølgelig være forskellige årsager til, men det føltes ikke rigtigt for mig alligevel. Det hele foregik i mit hoved, og jeg havde bestemt ikke hjertet med.

Søgningen fortsatte, og jeg tænkte, at det skulle være mine malerier, der skulle give mig den store glæde, og det giver mig en kæmpeglæde at male malerierne, men at skulle udstille og sælge dem, giver mig ikke den glæde, som jeg drømmer om.

Hver gang jeg har tænkt, at nu har jeg den, så er energien feset helt af efter kort tid. Men jeg har vidst, at jeg skulle bruge disse evner og kompetencer til noget, men jeg har ikke kunnet finde ud af hvad.

De sidste par år har jeg ikke arbejdet særlig meget med mit spirituelle liv og med mine kreative evner. Og jeg har mærket en længsel efter at udtrykke mig, og at arbejde med energier og den åndelige verden igen.

Samtidig har jeg mærket, at jeg har en leder i maven og at jeg gerne vil undervise, så derfor har jeg sammen med en skøn veninde skabt en spirituel udviklingscirkel, hvor vi kan dele ud af vores mange erfaringer, vi har med arbejdet med os selv og med den åndelige verden. Et samspil, hvor det den ene ikke er så erfaren i, er den anden og til sammen giver det et fantastisk stærkt team, som jeg glæder mig vanvittig meget til at arbejde i. Glæder mig til at dele og til at inspirere og undervise. Her får jeg brugt alle de ting, som jeg faktisk godt kan lide at arbejde med, og hvor jeg føler mig hel.

Og pludselig mærker jeg, hvor legende let, det hele er. Jeg mærker, at jeg har vildt meget lyst til det her, at jeg sætter en masse i gang, og glæder mig. Det er helt igennem fantastisk.

Nogenlunde samtidig mærker jeg en stor interesse for mine blogs, og jeg mærker, at jeg også her finder den glæde og lyst, som får mig til at boble inden i. Her deler jeg af mig, og jeg håber at bare én person derude, kan få noget ud af det, jeg skriver.

Så jeg har lært noget... Jeg ved, at jeg har fat i noget, når det går let og energien flyder frit. Før i tiden har jeg troet, at det skulle være en kamp, og det bruger jeg bare alt for meget energi på. Det kan sagtens være godt, hvis det hele kommer let, og det vil jeg tro på fra NU af!

Nu vil jeg lade min nye indsigt stille og roligt synke ind i krop og sjæl, så det bliver forankret i mig.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Jeg slipper familiekontrakterne...

Jeg vil turde stå i min kraft og blive elsket

Afhængig af koldskål?