Lykken er, hvad du gør den til

Følelsen af lykke
fylder mit indre
Man skulle ikke tro
at jeg kunne føle lykke lige nu

For livet har taget en drejning igen
som jeg ikke så komme,
og min krop er træt og slidt

Men midt i al det
som virker hårdt,
oplever jeg lykken inden i

Lykken er at se mine børn smile
Lykken er, at jeg fik købt en masse mad for ingen penge
Lykken er at jeg får et lift hjem fra Netto
Lykken er, at tale med veninder i telefonen
Lykken er, at få besøg
Lykken er, at få slået græs af naboen
Lykken er, at ligge sammen med katten og slumre
Lykken er, at jeg er i live,
og klarer mig trods alt

Lykken er lige om hjørnet
eller er den her lige nu?

Søg ikke efter den
men læg mærke til de små glæder i hverdagen,
og du vil mærke den, når den er der

Lykken er, hvad du gør den til
og den kommer inde fra

Kommentarer

  1. Så poetisk og så sandt. Tak og Knus Folmer

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Jeg slipper familiekontrakterne...

Jeg vil turde stå i min kraft og blive elsket

Kroppen sagde: Jeg er TRÆÆÆÆÆT!!!!!!