Mit nye liv starter 25. juni 2012

Så røg det sorte hår....!

Det har taget mig et par år at komme hertil, for jeg har længe tænkt, at den hårfarve ikke længere passede til mig, og når jeg så på billeder af mig selv med sort hår, syntes jeg pludseligt, at det der tidligere havde været så flot, så helt kunstigt og mærkeligt ud. Som om min personlighed og hårfarve ikke stemte helt overens, men jeg har ikke helt haft modet til at ændre det. Har forsøgt flere gange, men det er som om, det har været en stor del af mig igennem de sidste 8-9 år. Det har været en stor del af mit image og min personlighed, og det er den hårfarve alle kender mig med.

Jeg har set på billeder fra min polterabend, hvor jeg havde længere og lyst hår, og pludselig så jeg, hvor smuk jeg var dengang. Det har jeg aldrig set før. Jeg fik sådan en lyst til at komme dertil igen. For det blide og feminine look er vist mere mig nu. Jeg har ikke behovet for at udvise så meget power som det sorte hår hjalp mig med.

Og da jeg så fik afrenset håret og sad med rødt hår, følte jeg en stor lettelse. Bekymringerne har været mange optil den dag hos frisøren, for det betød meget for mig, at jeg holdt fast i min beslutning denne gang, og at min frisør ikke denne gang ville kunne overtale mig til at få det sort og helt kort igen.

Alle mine bekymringer var spildt energi for min skønne frisør forstod så udmærket, at det var en periode af mit liv, der er et overstået kapitel. Lige så tynget jeg kom, lige så lettet og glad gik jeg ud af døren, og jeg var spændt på folks reaktioner på den nye Mia.

Som jeg har skrevet flere gange i de andre blogs står jeg overfor en flytning lige om lidt. Rødderne i det gamle hus bliver revet op den 24. juni og flyttet til vores nye hjem. Det glæder både jeg og mine drenge os til.

For ikke så længe siden følte jeg, at jeg var gravid, men jeg fandt hurtigt ud af, at det ikke var fysisk gravid, men gravid med mit nye liv. Det nye liv der venter på mig nu, og som starter om lidt.

I postkassen den anden dag lå en kalender fra Danmarks Lærerforening, som jeg har bestilt. Den starter den 25. juni 2012, og den dag har jeg også en aftale om at tage til Holte for at få mit spirituelle navn fra et engelsk trancemedie, der kommer til Danmark i weekenden inden, og jeg har for lang tid siden spurgt hende, om hun ville hjælpe mig med at få mit spirituelle navn, og det sagde hun ja til, men jeg har glemt det igen, og for ikke så længe siden, da min gode ven havde været i UK på hendes kursus, vendte han hjem med beskeden, at jeg kunne få mit spirituelle navn, når hun kommer til København igen. Jeg blev så glad og taknemmelig for, at hun havde husket mig, og jeg tænkte at det var endnu et tegn på, at mit nye liv starter, når jeg flytter.

Så snart er jeg Mia med egen hårfarve, nyt hjem, ny gul bil, nyt navn og det hele stort set fra den 25. juni.... Jeg glæder mig så meget til at se, hvad det er den graviditet bringer, for det føles dejligt! Det er som om den længe ventede ro og balance indfinder sig, når jeg får rykket ordentligt ind i det nye hjem.

Jeg går en god sommer i møde!

Kommentarer

  1. Hey beauty

    Hvor er det bare fantastisk at læse du er nået dertil i dit liv ;o)) Nu har jeg jo fulgt dig gennem fb, og bliver bare så dybt rørt over dig og din måde at skrive på. Er bare så dejligt at læse du er kommet igennem til den anden side af dig, og alt det gode det medfører for dig.

    Jeg er super glad på dine vegne, og ønsker dig alt det bedste på din videre rejse.... <3

    Knus Britt

    SvarSlet
  2. Tak, kære Britt. Din kommentar varmer rigtig meget <3 Stort knus til dig <3

    SvarSlet
  3. Kære Mia

    Held og lykke på rejsen i dit nye videre liv.
    Du tager jo tigerspring i stedet for musseskridt....Og du styrer for vildt i dit liv.

    Følger dig på sidelinjen - både som med blogger og ven <3

    Du er fantastisk <3
    Knus fra Jeannette

    SvarSlet
  4. Kære Jeannette.

    Tusind tak, og ja der sker virkelig noget i mit liv :D og jeg er glad for at se, at du også er begyndt at blogge!

    Jeg kan kun sige, at du er lige så fantastisk, og at jeg bliver inspireret også af dig <3

    Stort knus
    fra Mia

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Jeg slipper familiekontrakterne...

Jeg vil turde stå i min kraft og blive elsket

Afhængig af koldskål?