Jeg har lyttet til mit hjerte

Jeg har lyttet til mit hjerte
i tykt og i tyndt
Nogle gange mere end andre
fordi jeg nogle gange slet ikke kunne høre eller mærke

Fordi mit følelsesliv var så fucked up
af hændelser i mit liv
Af det som engang var og fyldte
Af det som var lige her og nu
men som kunne spores fra dengang
hvor alting bare gjorde mere ondt
men hvor jeg troede, at det var sådan at leve

Jeg har lyttet til mit hjerte
som min gode ven sagde til mig tit
Lyt, Mia, sagde han
og jeg lærte det!

Selvom min fornuft har spillet mig et puds
og fortalt mig, hvor dårlig en idé
jeg havde fundet på
så holdt jeg fast i, hvad mit hjerte
havde fortalt mig

Med tiden fandt jeg ud af,
at når jeg gjorde som hjertet sagde,
fandt jeg løsninger,
jeg aldrig ville kunne tænke mig til
Løsninger som var bedst for alle parter
Løsninger som bare var geniale
og som støttede mig i mit liv
set i et større perspektiv

Hvordan kan jeg tro,
at jeg kan vide,
hvad der er bedst for mig i fremtiden
Selvom jeg er clairvoyant
kan jeg ikke spå om fremtiden
og specielt ikke min egen.

Men jeg kan lytte til mit hjerte
Og det gjorde jeg
Og det gør jeg!
Lige som min gode ven sagde <3

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Jeg slipper familiekontrakterne...

Jeg vil turde stå i min kraft og blive elsket

Afhængig af koldskål?